Строки повернення і обміну.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови
повернення для товарів належної якості.
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів». У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару проінформувавши по контактному номеру телефону (096) 899 66 99 про повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
-
відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей,
плям тощо, - збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
-
збережені всі ярлики та заводське маркування,
-
збережені споживчі якості товару,
- повна
комплектація,
-
відсутні будь-які механічні пошкодження,
-
відсутні сліди користування.
Повернення відбувається службою
доставки Нова Пошта за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно
в нашому магазині за адресою: 39600, м. Кременчук, Полтавська обл, вул.
Небесної Сотні 30. Нова пошта: м. Кременчук, відділення №20, вул. Троїцька 70,
отримувач Стешенко Владислав Іванович, т. 0977566131
Повернення коштів відбувається за домовленістю
між Клієнтом та Продавцем у три способи:
-
переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки
відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
- повернення коштів через післяплату
"Нова Пошта",
-
готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Умови
повернення для товарів неналежної якості.
У разі
отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність
очікуванням, Клієнт може здійснити повернення товару проінформувавши по
контактному номеру телефону (096) 899 66 99 про бажання заміни або ж повернення
товару.
В
індивідуальному порядку вирішити питання:
- при
виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у
розмірі до 7%,
- при виявлені недоліків товару які не
підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення
коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, по номеру телефону зазначеному на сайті.
Повернення здійснюється за рахунок одержувача, службою доставки Нова Пошта за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашому магазині за адресою: 39600, м. Кременчук, Полтавська обл, вул. Небесної Сотні 30. Нова пошта: м. Кременчук, відділення №20, вул. Троїцька 70, отримувач Стешенко Владислав Іванович, т. 0977566131
Повернення коштів відбувається за домовленістю
між Клієнтом та Продавцем у три способи:
-
переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки
відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
-
повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
-
готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Заміна
товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання
поверненного товару.
Товари
які не підлягають обміну, або поверненню.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. До таких товарів відносяться:
1. Предмети сангігієни.
2. Парфюмерно-косметичні вироби.
3. Рукавички.
4. Товари в аерозольній упаковці.
5. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, кусачки, пилочки, фрези тощо.)